توليد ايراني: شركت پاك شوما يكي از توليدكنندگان معتبر ماشين هاي لباس شويي كاملا اتوماتيك در ايران است؛ ماشين‌هايي كه از لحاظ كيفيت با رقيبان خارجي خود به خوبي رقابت مي‌كند و از نظر قيمتي، اين رقيبان را با فاصله‌اي بسيار زياد پشت سر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع‌رساني توليد ايراني، اين روزها خانه ايرانيان نيز به مانند تمامي مردم نقاط مختلف جهان چهره كاملا متفاوت با سال‌هاي گذشته پيدا كرده است، اگر تا ديروز زنان ايراني در هنگام خريد و يا اجاره خانه به سينك ظرف شويي و مكان مناسب قرار گرفتن يخچال و فريزر توجه مي‌كردند چند سالي است كه پيدا كردن نقطه مناسب براي قرار دادن ماشين لباس شويي و در كنار آن ماشين ظرف شويي نيز براي آنها مهم شده است و ديگر كمتر دختري پيدا مي‌شود كه بدون داشتن ماشين لباسشويي در جهزيه خود به خانه بخت رود.

هم‌اكنون در بازار به لطف واردات گسترده لوازم خانگي به كشور انواع اقسام ماشين‌هاي لباس شويي از سوي فروشگاه و مغازه‌هاي مختلف به فروش مي‌رسد و جستجو در بازار تهران براي خريد يكي از آنها آدمي را به سرگيجه‌اي مزمن دچار مي‌كند، مارك‌هاي تجاري مختلف كه تا يك دهه پيش بسياري از مردم حتي نام آنها را به گوش نشنيده بودند اينك به وفور در ايران يافت مي شوند حضور برندهاي خارجي آنچنان در بازار ايران افزايش يافتند كه جاي محصولات توليد داخل را تنگ كرده و يا در بسياري از موارد گرفتند با اين حال هنوز هم در بازار ماشين‌هاي لباس‌شويي ساخت داخل وجود دارند و با قيمت‌هاي بسيار مناسب‌تر از قيمت توليدات خارجي عرضه مي‌شوند كه يكي از بهترين آنها ماشين لباس‌شويي پاك شوما است. شركتي كه بر خلاف فعاليت‌هاي گسترده صنعتي بسياري از مردم آن را به عنوان توليد كننده لوازم آرايشي و بهداشتي مي‌شناسند .

شركت توليدي صنعتي پاكشوما ، فعاليت خود را در سال 1354 با توليد لباسشويي‌هاي نيمه اتوماتيك آغاز كرد تا جائيكه در زمان خود در زمينه توليد لباسشويي‌هاي نيمه اتوماتيك در زمره بهترين ماركها شناخته شده قرار گرفته است.

در سال 1376 با تغيير مديريت، سياست كلي شركت بر مبناي همكاري نزديك با كمپاني‌هاي بزرگ اروپايي و آسيايي قرار گرفت و اقدامات لازم براي ورود تكنولوژي روز جهان در زمينه توليد انواع لباسشويي انجام شد. اكنون مي‌توان ادعا كرد كه شركت پاكشوما ، يكي از نخستين توليد كننده ماشين‌هاي لباسشوئي هوشمند در ايران است.

شركت پاكشوما در سال 2009 بويژه در زمينه توليد ماشين لباسشويي بسيار موفق عمل كرد و با همكاري شركت ال جي كره بيشتر از 65% سهم بازار ماشين لباسشويي را بر اساس استراتژي سود دو جانبه بدست آورد . و اين تجربه موفق موجب آغاز همكاري اين دوشركت براي توليد يخچال‌هاي سايد باي سايد در ايران شده است.

شركت پاكشوما توانسته است با مديريت صحيح و سعي و تلاش متخصصان خود كالاهايي ارزنده با كيفيت و دوام بالا و همچنين قيمت‌هاي مناسب به بازار عرضه كند و هم اكنون به سومين همكار ال جي در بخش توليد لباسشويي در جهان تبديل شده است.

شركت پاكشوما با بيش از400 مركز سرويس و خدمات پس از فروش بزرگترين دامنه خدمات پس از فروش را در كشور به خود اختصاص داده است .

شايد بتوان پاكشوما را در زمينه به روز بودن، برترين شركت لوازم خانگي ايراني معرفي كرد، مصرف انرژي پايين و كسب درجه انرژي Aبراي بعضي از محصولات توليدي اين شركت رقابت پذيري آن را با شركت‌هاي خارجي در بازار دو چندان كرده است. لباسشويي‌هاي بدون تسمه و با (تقريبا) آخرين تكنولوژي و امكان شستشوي اسلامي( سه بار آبكشي از ويژگي‌هاي مهم توليدات اين شركت ايراني است.

براي آشنايي هر چه بيشتر با محصولات اين كارخانه به مقايسه يكي از مدل‌هاي ماشين لباس شويي پاك شوما با برخي از برندهاي خارجي موجود در بازار پرداختيم كه به نتايج قابل قبول و تحسين برانگيزي رسيديم.

ماشين لباس شويي پاك شوما مدل PAK-10264TD  داراي دورموتور 1000 دور در دقيقه،8 برنامه شستشو، سيستم آبكشي بهداشتي، سيستم ضد چروك، قابليت تنظيم دما، قابليت تنظيم دور خشك كن، قابليت غوطه وري درآب، قابليت تاخير در زمان شستشو، صفحه نمايشگر، عيب ياب هوشمند، قفل كودكان است. اين ماشين لباس شويي در عرض 600، عمق 550 و ارتفاع 850 ميلي متر است ظرفيت شستشوي آن 7 كيلو گرم  و ميزان آب مصرفي آن براي يك شستشوي كامل 64 ليتر در نظر گرفته شده است.

اين مدل با وزن 66 كيلوگرمي مصرف انرژي پايين (نشان B) كه در مقايسه با مدل‌هاي خارجي در بازار از قيمت بسيار مناسبي برخوردار است.

ماشين لباس شويي پاك شوما در حالي به قيمت 700 هزار تومان به فروش مي‌رسد كه مارك تجاري بوش با ويژگي‌هاي اين چنيني يك ميليون و 700 هزار تومان ، مارك بكو يك ميليون و 300 هزار تومان ، مارك ال جي يك ميليون و 200 هزار تومان و ايندزيت يك ميليون و 300 هزار تومان در بازار عرضه مي‌شوند.

با اين حال اين ايرانيان هستند كه ترجيح دهند آسايش و رفاه زندگي خود را با كدام يك از مدل‌هاي ماشين لباس شويي در بازار فراهم كنند، موضوعي كه كاملا اختياري است، اختياري كه نتيجه  مستقيمي بر كار و اشتغال تعداد زيادي از هم وطنانمان در شركت پاك شوما خواهد داشت.


دسته ها : كيفيت توليدات
1391/8/6 12:8
X